Marka własna to określenie produktów, które wytwarzane są przez jedno przedsiębiorstwo, a sprzedawane pod marką innego. Jest to coraz szerzej stosowana praktyka przez wiele światowych koncernów, które produkcję części oferowanych przez siebie wyrobów zlecają firmom mniejszym, wyspecjalizowanym i posiadającym większe doświadczenie w wybranej, często wąskiej dziedzinie.

 

Przyczyn, dla których firmy decydują się na wprowadzenie do swojego asortymentu wyrobów na zasadach private label  jest wiele. Wśród najważniejszych można wymienić:

 

 

Marka własna

Private Label

możliwość zaoferowania klientom nowego, atrakcyjnego produktu bez ponoszenia    dodatkowych nakładów inwestycyjnych

 

krótki czas potrzebny na realizację nowych koncepcji

 

wykorzystanie już istniejących marek do promocji nowej kategorii produktowej

 

odciążenie własnych zasobów produkcyjnych

All trademarks or registered trademarks are property of their respective owners

© Copyright 2011-2015TWINTECH. Wszelkie prawa zastrzeżone

All trademarks or registered trademarks are property of their respective owners

© Copyright 2011-2015TWINTECH. Wszelkie prawa zastrzeżone